Title Image

Archief

Opvallende actie van sponsor OMC

Aanstaande dinsdag kunnen deelnemers, wanneer ze hun tracker ophalen, genieten van een kopje koffie dat geregeld wordt en aangeboden wordt door onze sponsor OMC. Een topbarista met een opvallende koffiewagen staat aanstaande dinsdag, eind van de middag op de kade. Dus schroom niet en haal ook een heerlijk bakkie en denk daarbij aan OMC en alle andere sponsoren Modus Marine, Dekker Watersport, Dekker Zeilmakerij, de Bataviahaven,  Automobielbedrijf Lettenmeijer, Hartech en XMark die ons evenement mogelijk maken.

Nieuwe wedstrijddocumenten

Vanavond hebben we de definitieve wedstrijdbepalingen geplaatst op de pagina Wedstrijddocumenten. Dat betreft de ongewijzigde wedstrijdaankondiging, de definitieve wedstrijdbepalingen en het deel van het logboek dat je in moet vullen tijdens de wedstrijd.

We zullen dit jaar uit voorzichtigheid nog geen palaver houden, maar in plaats daarvan krijgen deelnemers later deze week een link naar een videopresentatie toegestuurd, evenals een deelnemerslijst en invulinstructies voor het logboek.

Aftellen!

Het aftellen is een eind onderweg naar de zesentwintigste (!) 200 Myls ‘SOLO’.

Ondanks dat er weer veel meer mogelijk is i.v.m. de Corona pandemie, kiest de organisatie van de 200 Myls ‘SOLO’ er nog voor om de risico’s te beperken t.a.v. besmettingsgevaar. Voornaamste punt is dat we geen palaver zullen houden, met veel mensen in een te kleine en niet optimaal geventileerde ruimte.

Net als vorig jaar zullen we rond 15 september de logboeken en een link naar een palavervideo naar de deelnemers sturen.

Het is wel de bedoeling een geschikte locatie te vinden waar we een gezellige prijsuitreiking kunnen houden.

Binnenkort dus meer. Wij hebben er zin in!

Wedstrijdbanen bekend

De wedstrijdbanen voor dit jaar zijn via deze link te vinden en anders via het menu ‘wedstrijdinformatie’ en dan ‘banen’. De namen van de boeien die gebruikt worden, zie je als je op een boei staat met je muis. Onder de banenkaarten kun je ook tabellen van de banen vinden en zelfs GPX-bestanden. Die bestanden zijn niet voor navigatie bedoeld, lees vooral de disclaimers, anders gebeuren er misschien ongelukken en die zijn dan voor je eigen rekening en risico.

Deelnemers die al eerder meededen zullen zien dat de presentatie een stuk professionele geworden is en daardoor makkelijk te raadplegen is.

Ook zullen we dit jaar, dankzij de tomeloze inzet van één van onze bestuursleden, kunnen genieten van tussen- en eindstanden in een presentatie ‘next level’. Wil je in dat nieuwe systeem hoog in de ranglijsten terecht komen, zul je helaas gewoon ouderwets hard  en vooral slim moeten zeilen.